ponedeljek, 1. oktober 2012

Robinzonski vikend

V soboto, 22. septembra, se je skupina 8 pogumnih in dogodivščin željnih MČ-jev odpravila na bivakiranje. Vlak nas je pripeljal do Rožnega Dola, potem pa smo se peš in oprtani s težkimi nahrbtniki odpravili proti prostoru, kjer smo potem bivali. Najprej je bilo treba izkopati in urediti kurišča. Hrenovke, tvist in pečene banane so bile slastne in dobro smo se najedli. Naslednja naloga je bila postavitev bivakov. S šotorkami, vrvmi in kakšno vejo smo bili kar ustvarjalni in kmalu je bil gozdiček poln prijetnih in udobnih bivakov. In že je bil čas za večerjo. Kaj vse zahteva kuhanje golaža na ognju - postaviti, zakuriti in nato vzdrževati je potrebno ogenj, narezali smo čebulo, jo prepražili, dodali narezano meso, olupili in narezali smo še nekaj krompirjev, k izviru (kakšnih 200m stran) smo morali hoditi po vodo, dodati prave začimbe, potem pa se je kuhalo. In kuhalo. In kuhalo. A se je izplačalo - golaž je bil slasten, kar so nam priznali tudi vodniki. Skuhali smo dva golaža in dodali v njiju različne začimbe za ljudi z različnimi okusi. Njami! Po večerji smo bili tako utrujeni, da smo se takoj odpravili spat. Spali smo tudi že ob bolj prijetnih temperaturah in nekatere je ponoči malo zeblo, a ni bilo hudega. Zjutraj smo se vsi zbudili spočiti in zadovoljni. Po zajtrku smo šli na naš prvi orientiring, ki smo ga kar dobro opravili, predvsem pa smo bili zadovoljni, da smo se vrnili s polno vrečko jurčkov. Za koslio smo torej poskrbeli kar sami. Zraven pa smo si še v folijah spekli narezan krompir, hrenovke in zelenjavo. Za tem pa je bilo že tako pozno, da nas je Živa priganjala, da ne zamudimo vlaka. Vse je bilo potrebno pospraviti in razdreti ognjišča. Še pot nazaj gor do železniške postaje in kmalu smo utrujeni, malo smrdljivi, a nadvse zadovoljni in ponosni v Novem mestu izstopili z vlaka.
Živa Pečavar

sobota, 14. julij 2012

Državni mnogoboj 2012

Junija, zadnji vikend pred počitnicami, sta se voda Raztreseni piškoti in Leteči pingvini udeležila državnega mnogoboja v Murski Soboti. Bilo je vroče, družba je bila super, Rod mirne reke z Mirne, s komer smo se peljali tja, je tudi lepo skrbel za nas, in ni čudno, da smo se na tekmovanju tako dobro odrezali. Raztreseni piškoti so bili med najstarejšimi MČ-ji tretji, Leteči pingvini pa so zmagali v kategoriji mlajših GG-jev. Čestitamo vsem enajstim tabornikom, carji ste!

četrtek, 24. maj 2012

Golažijada 2012

V soboto, 19.5.2012, se je odvijala že 4. tradicionalna golažijada. To je akcija namenjena starejšim tabornikom, PP, RR in Grčam. Letos so se je udeležile 4 ekipe. Vreme nam je bilo naklonjeno in vsi golaži so bili odlični.Na koncu pa je komisija odločila, da so najbolši golaž skuhali v skupini Snete sekire.
Nekaj slik si lahko ogledate tudi v novici ki je bila objavljena v Dolenjskem listu.
Najboljšega skuhale Snete sekire

sreda, 25. april 2012

60-letnica v medijih

Naši dogodki so odmevali po Novem mestu.

Spodaj si lahko pogledate objave in slike iz n3ekaterih medijev.

Dolenjski List:
petek, taborniki na Marofu
sobota, taborniki na Miklavžu

Radio Krka:
Novomeški taborniki praznujejo

Utrinki z marofa

Nekaj utrinkov z Marofa. Kljub spremenljivemu vremenu nas je obiskalo kar nekaj novomeščanov. Najmlajši so bili najbolj navdušeni nad peko hrenovk in tvista nad ognjem.

Peka palačink

Videoposnetek ki je nastal v četrtek, ko smo taborniki pekli palačinke na Glavnem trgu.

nedelja, 15. april 2012

Zimovanje 2012

ZIMOVANJE
Rodu gorjanskih tabornikov
Kovk nad Ajdovščino, 18. – 22. 02.2012

Sestavila: Eva Bojanec , Raztreseni piškoti

ZIMOVANJE, 1. DAN
Iz Ločne smo šli ob 9:30. Peljali smo se 2 uri. Ko smo prišli do koče, smo se zunaj kepali. Nato smo šli noter pripravit postelje. Mi smo bili dežurni vod, zato smo pripravili za kosilo. Za kosilo smo imeli makarone in omako. Po kosilu smo šli v sobe in imeli počitek. Po počitku smo šli v učilnico in se igrali igrico z imeni, da bi se bolje spoznali. Potem pa je bila večerja. Za večerjo smo imeli mlečni riž in kakav. Za večerni program smo morali pripravili zgodbo o Tački.
VLOGE:
ULA: mačka Tačka
EVA: mama od Tačke
NEJC in ANŽE: brata od Tačke
NIK in MARCEL: prijatelja od Tačke
ZGODBA:
NEJC: Najina sestrica rada: poje, pleše in spi.
ANŽE: In je zelo velika zaspanka.
EVA: Ime ji je Tačka in ima čarobno moč. Tačka je zelo sladkosneda mačka. S prijatelji najraje je mišje palačinke. Za kosilo pa ji skuham močnik, spečem ribe in naredim Regratovo solato.
Med prostim časom pa:
NIK: Tačka gremo lovit miši?
MARCEL: Gremo poslušat glasbo?
ULA: Ko sem sama, pa najraje čaram, plešem balet in pojem.
Ko je bilo konec večernega programa, smo šli v spalke in poslušali Davida, ki nam je bral pravljico. Nato pa spat.

ZIMOVANJE, 2. DAN
Zbudili smo se ob 7:00. Do 8:00 smo razgrajali, da se je slišalo po celi koči.  Ko smo se vsi zbudili, smo imeli telovadbo. Po telovadbi smo imeli zajtrk. Za zajtrk smo imeli kruh, marmelado, margarino in čaj. Imeli smo počitek. Nato smo imeli reševanje medvedka Tončka. Naša skupina je bila prva. Ko smo prišli nazaj do koče, smo imeli kratek počitek, nato pa kosilo. Za kosilo smo imeli svaljke in omako. Spet smo šli v sobe in imeli počitek. Potem pa smo imeli 5 delavnic. 1. delavnica je bila zavezovanje, 2. delavnica je bila pisati zgodbo, kako je medvedek Tonček rešil čebelico Metko, 3. delavnica risanje Davida, Mitja, Katarine, Vanese, Maše in Saše, 4. delavnica okraševanje piškotov in jih pojesti in 5. delavnica prva pomoč. Med 2. delavnico je bila malica. Za malico so bile banane. Potem pa kratek počitek. Po počitku  je bila večerja. Za večerjo smo imeli juho, po juhi pa palačinke. Po večerji pa smo imeli večerni program. Za večerni program je bil kviz. Naša skupina je bila 2. Po kvizu smo zapeli Dan je šel, nato pa v spalke in poslušali Davida, ki nam je bral pravljico nato pa spat.

ZGODBA GOSPOD MEDO
(2. DELAVNICA DRUGI DAN)
Nekega dne je bil je medvedek Tonček, zato se je odločil, da reši čebelico Metko, ki je med tem časom v gradu čistila straniščno školjko. Opremil se je kot tabornik: pipec, vrv in vžigalnik (za vsak slučaj). Odšel je proti Klotildinem gradu. A med potjo se je spomnil, da bi ga lahko Klotilda prepoznala in bi ga začarala v krastačo. Zato je šel za drevo in se preoblekel v gospoda Medota. Potem pa je dokončal pot do Klotildinega gradu. Pozvonil je. Ko je Klotilda odprla vrata, so se ji zableščale oči. Takoj se je zaljubila v gospoda Medota (medvedka Tončka). Ko ga je sprejela noter, je mogla iti na WC. Med tem časom je šel medvedek Tonček hitro po Metko in jo popihal z gradu.

ZIMOVANJE, 3. DAN
Zbudili smo se ob 7:10. Do 8:00 smo bili tako glasni, da se je slišalo do vodnikovih sob. Ob 8:05 je bila telovadba. Nato je bil počitek in pospravljanje sob, nato pa zajtrk. Za zajtrk  je bil kruh in stopljeni sir. Potem pa počitek. Po počitku smo se igrali veliko strateško igro. To je trajalo dolgo, dolgo, dolgo… časa. Po dolgem, dolgem… času igre smo si privoščili počitek. Katarina je rekla, da bomo šli ven, ker je nehalo tako snežiti. Skoraj vse je tako zeblo, da smo šli noter malicat. Za malico smo imeli jabolko in puding. Nato smo imeli počitek. Med počitkom smo tudi peli.
PELI SMO PESMI:
- Murenčki
- Hugo
- Fru fru
- Himna MČ
- Fuzbal smo špilal
Ko smo to zapeli, smo imeli večerjo. Za večerjo smo imeli polento in mleko, za posip pa kakav ali sladkor. Šli smo v sobe, si vzeli zobno krtačko in zobno pasto, potem pa v kopalnico si umiti zobe.
Potem pa je nastopil večerni program. Za večerni program smo igrali na zgodbice, ki jih je Katarina brala.
NASTOPALI SMO NA NASLEDNJE ZGODBE:
- Pomorščak Simbad
- Oslovska koža
- Alibaba in 40 razbojnikov
- Aladin in čudežna svetilka
Za konec smo zapeli Dan je šel, potem pa v postelje in spat.

ZIMOVANJE, 4. DAN
Ko smo se zbudili, smo se preoblekli. Nato pa smo imeli telovadbo. Po telovadbi je bil zbor. Zapeli smo himno Dviga plamen se iz ognja. Po himni smo šli v kopalnice, ker smo si morali umiti zobe. Nato pa smo se odpravili na izlet, na Sinji vrh. Ko smo prišli iz izleta, smo imeli počitek. Šli smo v sobe in imeli počitek. Po dolgem počitku je bilo kosilo. Za kosilo smo imeli pire krompir, zelenjavo in meso. Katarina je rekla: Gremo ven. Oblekli smo si kombinezone in odšli ven. Jaz sem si poškodovala koleno, zato sem šla noter. Maša mi je razkužila koleno in mi dala obliž. Nato pa spet dolg počitek. Po počitku smo imeli malico. Za malico smo imeli jogurt in kruh. Nato pa smo imeli delavnico. Delali smo maske. Jaz sem naredila masko hudička. Potem pa večerja. Za večerjo smo imeli krompirjeve svaljke s hrenovkami in sirom. Potem pa počitek. Po počitku pa? KRST!!!!!!!!!!. Nejc, Nik in Anže so bili zzzeeeeeeelllllllloooooooooooo razburjeni. Po KRSTU pa žur!!!!! V maskah. Vsak je dobil tudi KROF. Ker smo bili zaspani, smo zapeli Dan je šel, nato pa v spalke in spat.

ZIMOVANJE, 5. DAN
Ko smo se zbudili, smo imeli telovadbo. Nato pa počitek. Ko smo imeli počitek, smo pospravljali sobo  (saj je bil zadnji dan). Čez nekaj časa so zaklicali: zajtrk! Za zajtrk smo imeli jajca in kruh. Potem pa do konca pospravit sobo. Nato pa kosilo. Za kosilo smo imeli rižoto. Nato pa smo vzeli potovalke in si oblekli kombinezone. Potem pa smo se šli ven malo igrat. Ko smo čakali avtobus, smo šli na kratek sprehod. Ravno smo prišli do koče, in že je čakal avtobus. Vse potovalke smo zložili v avtobus, potem pa smo se odpeljali v Ločno, kjer so nas že čakali starši.